GYIK
Kötelező regisztrálnom a vásárláshoz?
A regisztráció nem kötelező. Amennyiben Ön nem kíván regisztrálni, helyezze a kiválasztott terméket/termékeket a kosarába, majd a "Rendelés véglegesítése" gombra kattintva adja meg vásárlói adatait, szállítási és számlázási címét, illetve válassza ki a szállítás módját. Megrendelésekor, minden esetben ügyeljen a megadott vásárlói, szállítási és számlázási adatok helyességére, ugyanis a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
Miért érdemes regisztrálnom?
Oldalunkon regisztráció nélkül is van lehetőség a vásárlásra, ebben az esetben azonban minden megrendeléskor meg kell adnia adatait. Amennyiben regisztrál oldalunkon és már legalább egy alkalommal vásárolt, adatai újbóli megadására már nincsen szükség a következeő vásárlások alkalmával.
Mit írhatok a megjegyzés rovatba?
Bármilyen olyan információt, amit fontosnak tart a megrendelés teljesíthetőségéhez. A megjegyzést vevőink főként a szállítási cím pontosítására szokták használni. Ilyen lehet például, ha a szállítási név és a kapucsengőn szereplő név eltér, a szállítási cím egy cég címe, vagy ha munkahelyén szeretné átvenni a megrendelt csomagot és ehhez plusz információk megadása szükséges.
Mez rendelése esetén itt van mód arra, hogy megadja a mez feliratát.
Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet.
A lehetőségek egyeztetése végett kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.
Nem kaptam visszaigazoló levelet, érvényes a megrendelésem?
Előfordulhat, hogy az Ön által megadott, és regisztrált e-mail cím rendszere levélszemétnek érzékelte visszaigazolásunkat. Ezért kérjük, ellenőrizze a Levélszemét vagy Spam megnevezésű mappájában is. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.
Egymás után adtam le két rendelést. Összevonhatóak utólag?
A lehetőségek egyeztetése végett kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.
Megváltozott az e-mail címem / telefonszámom / lakcímem, mit tegyek?
Következő rendelése megadásakor módosíthatja adatait.
A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégén leadott rendelések a következő hét első munkanapján, kerülnek feldolgozásra.
Mikor történik a kiszállítás?
A DPD futárszolgálat minden hétköznap 9:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában?
A kiszállítást háromszor kísérli meg a futár (belföldön és külföldön egyaránt). Az első és második sikertelen alkalommal értesítést hagy, melyben megadja az elérhetőségeit, illetve a következő szállítási dátumot. Amennyiben harmadjára sem kerül a csomag átvételre, az visszaküldésre kerül.
Sikertelen kézbesítés esetén javasoljuk a futárral történő egyeztetést.
Miért speciális az Európai Unión kívülre törétnő szállítás?
Ezen esetekben a szállítási költséget csomag mérete és súlya is befolyásolja, ezért az minden alkalommal egyedileg kerül meghatározásra.
Az Európai Unión kívüli szállítások esetén a szállítási időt a vámolás is növeli.