GYIK

Kötelező regisztrálnom a vásárláshoz?

A regisztráció nem kötelező. Amennyiben Ön nem kíván regisztrálni, helyezze a kiválasztott terméket/termékeket a kosarába, majd a "Rendelés véglegesítése" gombra kattintva adja meg vásárlói adatait, szállítási és számlázási címét, illetve válassza ki a szállítás módját. Megrendelésekor, minden esetben ügyeljen a megadott vásárlói, szállítási és számlázási adatok helyességére, ugyanis a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

 

Miért érdemes regisztrálnom?

Oldalunkon regisztráció nélkül is van lehetőség a vásárlásra, ebben az esetben azonban minden megrendeléskor meg kell adnia adatait. Amennyiben regisztrál oldalunkon és már legalább egy alkalommal vásárolt, adatai újbóli megadására már nincsen szükség a következeő vásárlások alkalmával.

 

Mit írhatok a megjegyzés rovatba?

Bármilyen olyan információt, amit fontosnak tart a megrendelés teljesíthetőségéhez. A megjegyzést vevőink főként a szállítási cím pontosítására szokták használni. Ilyen lehet például, ha a szállítási név és a kapucsengőn szereplő név eltér, a szállítási cím egy cég címe, vagy ha munkahelyén szeretné átvenni a megrendelt csomagot és ehhez plusz információk megadása szükséges.

Mez rendelése esetén itt van mód arra, hogy megadja a mez feliratát.

 

Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet.

A lehetőségek egyeztetése végett kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.

 

Nem kaptam visszaigazoló levelet, érvényes a megrendelésem?

Előfordulhat, hogy az Ön által megadott, és regisztrált e-mail cím rendszere levélszemétnek érzékelte visszaigazolásunkat. Ezért kérjük, ellenőrizze a Levélszemét vagy Spam megnevezésű mappájában is. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.

 

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonhatóak utólag?

A lehetőségek egyeztetése végett kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 30 316 4910-es telefonszámon vagy a shop@nagyerdeistadion.hu e-mail címen.

 

Megváltozott az e-mail címem / telefonszámom / lakcímem, mit tegyek?

Következő rendelése megadásakor módosíthatja adatait.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A hétvégén leadott rendelések a következő hét első munkanapján, kerülnek feldolgozásra.

 

Mikor történik a kiszállítás?

A DPD futárszolgálat minden hétköznap 9:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

 

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában?

A kiszállítást háromszor kísérli meg a futár (belföldön és külföldön egyaránt). Az első és második sikertelen alkalommal értesítést hagy, melyben megadja az elérhetőségeit, illetve a következő szállítási dátumot. Amennyiben harmadjára sem kerül a csomag átvételre, az visszaküldésre kerül.

Sikertelen kézbesítés esetén javasoljuk a futárral történő egyeztetést.

 

Miért speciális az Európai Unión kívülre törétnő szállítás?

Ezen esetekben a szállítási költséget csomag mérete és súlya is befolyásolja, ezért az minden alkalommal egyedileg kerül meghatározásra.

Az Európai Unión kívüli szállítások esetén a szállítási időt a vámolás is növeli.